11/04/2015

Semilac | Lakiery hybrydowe




Witam,
Z racji że niedawno przyszły mi lakiery z Semilac, postanowiłam wam zrobić mała można powiedzieć "recenzje". Wszyscy co już mieli robione takie paznokcie muszą przyznać że są one na pewno mega wygodne w noszeniu i wzmacniają płytkę wiec jeśli chcecie zapuścić sobie paznokcie na pewno te lakiery polecam ponieważ pod nimi nic się nam nie złamie, nie trzeba się również  martwić że za chwile będziecie musieli na nowo je pomalować lub że lakier wam od tryśnie, jeśli będziecie o nie dbać to możecie je nawet nosić do trzech tygodni, ja zwykle je zmieniam po około dwóch tygodniach bo moje paznokcie rosną pod nimi jak szalone i bardzo widać odrosty.
Na początku sama korzystałam z usług u kosmetyczki ale niestety nie mieszkam w Polsce i one w tym czasie zanim pojechałam następny raz do polski zdążyły odpaś lub się zniszczyć, więc postanowiłam kupić sobie sama Lampe UV, pare lakierów i  to wypróbować, bardzo mi się ten proces ich robienia spodobał i nie był on wcale skomplikowany.  Jeśli macie ochotę na posta jak zrobić takie paznokcie napiszcie mi w komentarzach, a teraz się z wami żegnam i lecę się uczyć :*






                           Chcecie posta jak zrobić te paznokcie. ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥