11/13/2015

GOLDEN ROSE

Hej!
Dzisiaj chciałam Wam trochę opowiedzieć o moich ukochanych pomadkach do ust z Golden Rose. Uważam, że firma jest naprawdę godna uwagi ze względu na jakość a przede wszystkim na cenę! Cena nie przekracza 15 złotych. Mają bardzo duży wybór kolorystyczny i każdy jest w stanie znaleźć pomadkę idealną. Tak prezentują się moi faworyci, których zabrałam ze sobą do Niemiec.




Pomadki Golden Rose posiadają składniki nawilżające oraz witaminę B. Żadna z tych pomadek nie wysusza moich ust. Niektóre pomadki z tej samej serii różnią się kryciem. W zależności od wyboru koloru. Wszystkie pomadki, które Wam pokazuję są matowe. Jednak nie jest to "tępy mat". Po nałożeniu nie czujemy ściągnięcia bądź wysuszenia ust. U mnie te pomadki trzymają się do 4 godzin. Ściera się równomiernie, nie zostawia brzydkich smug.



Golden Rose, Velvet Matte 

Opakowanie eleganckie, minimalistyczne w pięknym bordowym odcieniu. Posiadam 3 kolor z tej serii. Jak już wspomniałam nie przesuszają mnie i są bardzo trwałe. Przeczytałam gdzieś, że szybko ściera się napis. Ja niestety się z tym nie zgodzę. Wszystkie moje pomadki wyglądają jak nowo kupione.  


Lipliner 


Kolor świetny na lato. Trzyma mi się na ustach cały dzień. Wręcz ciężko ją usunąć. 

Mate Lipstick Crayon

Mój ulubiony rodzaj pomadki. Jest to większa konturówka. Trzeba nią jednak uważać bo bardzo łatwo wyjechać poza kontur ust. Jak na razie moje ulubieńce ! 


Od lewej: 

Crayon : 13, 11 Konturówka: 204 Velvet Matte: 11, 09, 14

Crayon 13




                                                                  Caryon 11





                                                  
Velvet Matte 14


 Velvet Matte 11                                                                                          Velvet Matte 09

 


Koniecznie dajcie znać, która Wam podoba się najbardziej. Czy używacie i jakie są wasze ulubione kolory? 

                           Miłego weekendu, Martyna




1 komentarz:

  1. może się skuszę, bo bardzo lubię matowe szminki :)
    nie umiem się zdecydować, który kolor najlepszy ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń

♥