11/20/2015

How to do Bruschetta

Hej w dzisiejszym poście pokaże wam w jaki sposób zrobić Bruschette ja sama robiłam ją po raz pierwszy i naprawdę mega mi zasmakowało chyba częściej będę sięgać po ten "przepis". (ja nie do końca robiłam z zasadami tej recepty) :D

Bruschetta to włoska wersja grzanki pokropionej oliwą i natartej czosnkiem. Dodatkami mogą być pomidory, bazylia, ser ricotta, mozzarella, parmezan i papryka.

SKŁADNIKI :
 
bagietka, oliwa, pomidor,  czosnek,  liści bazylii, ½ łyżeczki soli, ½ łyżeczki pieprzu, oregano (opcjonalnie).
 
 
 
1. Pokrój bagietki na małe kromeczki.
 
2.Pokrój pomidory i posiekaj bazylię.
 
3.Zmieszaj połowę oliwy, pomidory, bazylię, połowę czosnku, oregano, sól i pieprz w małej miseczce. Odstaw na pół godziny.
 
4.Nastaw piekarnik na 180 stopni.
 
5.Wyłóż brytfannę papierem do pieczenia.
 
6.Posmaruj każdą kromeczkę pozostałą oliwą i natrzyj czosnkiem.
 
 
7.Włóż do piekarnika i piecz przez 10 minut, lub do zrumienienia.
 
8.Wyjmij grzanki z piekarnika. Nałóż na nie pomidorową pastę i  serwuj
 
 
9.SMACZNEGO!


                                                          Jedliście już kiedyś Bruschette ?

2 komentarze:

  1. Kanapeczki wyglądają cudownie ! Aż narobiłam sobie ochoty.. Jestem tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, jak to pięknie wygląda! Na pewno były pyszne :) Muszę spróbować tych kanapeczek.

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń

♥