11/03/2013

Urodzinki. :*

Hejka. :*
Dzisiaj jest 3 Listopada, czyli moje urodzinki. Yey
W tym roku postanowiłam wyprawić moje 13-urodziny na początku nie wiedziałam  gdzie je wyprawić, ogólnie nigdy nie wiem co mam sobie życzyć jak ktoś mi się np. co chce na urodziny. :/ Ale później przeważnie coś wymyślam. :) Więc moje urodzinki wyprawiłam w Kinie i później poszliśmy coś zjeść do Chińskiej restauracji, w kinie byliśmy na jakiejś tam bajce bo żadnego fajnego filmu nie znalazłam. ale powiem szczerze że mi się ta bajka spodobała a tytułu wam nie powiem ponieważ jest on po niemiecku a na Polski nie umiem przetłumaczyć. Co prawda nie wszystko rozumiałam ale najważniejsze że Film się spodobał. :D
W Chińskiej restauracji jak nam jedzenie podali to normalnie porcja jak nie wiem dla kogo. Oczywiście nie zjadłyśmy wszystkiego, koleżanki wzięły sobie jeszcze do domu na później, ponieważ jedzenie naprawdę było dobre. A teraz siedzę w domu i rozpakowuje prezenty. <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥