3/21/2016

NALEŚNIKI CZEKOLADOWE

Hej! Dzisiaj przedstawiam Wam mój ulubiony przepis na czekoladowe naleśniki. Jeśli jesteście zainteresowani to zapraszam do czytania ! :) 


1. CZEGO POTRZEBUJESZ? 
1.3 jaja           
2. 250ml mleka
3. 250.ml wody gazowanej 
4. kilka łyżek kakao
5. cukier 
6. mąkę 
7. śmietana
8. truskawki 



Wbijamy jajka do miski. Delikatnie ubijamy. Dzięki temu będzie nam później łatwiej dodać składniki.  następnie dodajemy do jajek najpierw mokre a później suche składniki. 


Podczas gdy będzie rozgrzewała się patelnia można zrobić nadzienie. Można zrobić najprostsze tak jak ja. Do śmietany dodajemy odrobinę mleka, żeby nie była taka gęsta (według uznania), oraz możemy dodać cukier waniliowy. 




Gdy naleśniki mamy już upieczone, środek smarujemy śmietaną i układamy na nią pokrojone truskawki. Gotowe możemy polać bitą śmietaną. 








Mam nadzieję, że ten bardzo prosty przepis Wam się przyda. Mi oraz mojemu chłopakowi bardzo smakują. Wam na pewno też będą. Koniecznie dajecie znać czy robiliście już coś podobnego. 
Miłego wieczoru, M 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥