2/11/2016

CHARAKTERYZACJA

Hej ! Dzisiaj przygotowałam dla Was charakteryzację. Jest ona naprawdę prosta i do wykonania jej potrzebujecie kosmetyków, które większość z Was ma pewnie w kosmetyczce. 


Będziecie potrzebowały: 

-białej farby
-czerwonych odcieni cieni do powiek
-czarnego cienia
-czerwonej szminki
-eyelinera


Ja zaczęłam od pokrycia mojej twarzy bazą pod makijaż ale Wy oczywiście nie musicie tego robić. Następnie nałożyłam bardzo kryjącą biała farbę na CAŁĄ twarz, szyje oraz dekolt. Białą farbą trzeba pokryć wszystkie odsłonięte partie ciała.







Następnie nałożyłam bazę pod cienie i intensywny czerwony odcień nałożyłam w zewnętrzny kącik, resztkami cienia pokryłam całą ruchomą powiekę. Ciemniejszym odcieniem zaznaczyłam załamanie oraz poprawiłam zewnętrzny kącik. w wewnętrzny kącik nałożyłam najjaśniejszą czerwień. Powtórzyłam czynność na dolnej powiece. Najważniejsze żebyście nie skupiały się na precyzji. Im bardziej będzie to niechlujne tym lepszy efekt.

(Sleek, Blush By 3)


Czarnym eyelinerem narysowałam bardzo grube kreski. Wyciągnęłam je wręcz pod brew. Na dolnej powiece również znalazła się kreska. Tu również nie musicie być precyzyjne. Pamiętajcie, aby czarną kredką pokryć linie wodną.






     Cały czas kontrolujcie czy farba nie znika Wam z twarzy. Jeśli straciła na intensywności, dołóżcie kolejną warstwę.









Brwi wypełniłam cieniem do powiek, ale możecie to równie dobrze zrobić cieniem do brwi, pomady lub czegoś, czego używacie na co dzień. Użyłam tego szarego, drugiego z kolei cienia. (MUR, Iconic 3)














Teraz najtrudniejszy etap. Jeśli nie macie szarej farby do twarzy, możecie po prostu zmieszać odrobinę białej z czarnym cieniem, Nałóżcie ją na wszystkie miejsca, które chcecie "schować". Ja nałożyłam na kości policzkowe, noc, czoło oraz brodę. Odrobiną podkreśliłam obojczyki. Pamiętajcie, aby w zależności jak mocny efekt chcecie uzyskać, tak rozblędować wszystkie krawędzie.


















Najlepiej będą wglądały do tego czerwone usta więc ja nałożyłam czerwoną konturówkę i pomadkę Mac Russian Red.
















I to na tyle. Jeśli macie, możecie dołożyć czerwone soczewki. Mam nadzieję, że podobał Wam się post.
Pozdrawiam, Martyna

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥