5/12/2015

Paryż I'm coming

Hej Kochani,
Mój ostatni tydzień praktyk minął, te dwa tygodnie naprawdę szybko zleciały. Na pewno chętnie bym tam wróciła ponieważ, to miejsce było wypełnione miłymi ludźmi, których w tych czasach nie zbyt często się spotyka. Chętnie bym tam w przyszłości pracowała, dlatego mam się zamiar w tym kierunku można powiedzieć "edukować" A wy w Polsce też macie praktyki.?


Ale przejdźmy do innego tematu, już jutro jadę do Dineylendu.! Yaaaay tego  było mi potrzeba trochę się wyszaleć, ponieważ dawno tam już nie byłam cieszy mnie to że mogę tam znów pojechać i ponownie to zobaczyć.
Na pewno będzie duuuuuzo zdjęć dlatego spodziewajcie się posta. Do zobaczenia








                                                                A wy bylście już w Disneylendzie ? :)

                                                                    xoxo,julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥