5/06/2014

Yankee Candle

Hei
Dzisiaj przychodzę do was z postem dotyczących wosków Yankee Candel, może niektórzy z was już je znają ponieważ są one bardzo popularne na Angielskich ale i też zarazem Polskich Youtubach i Tumblrach. Dużo osób je poleca i zachwyca się niemi ponieważ tak ładnie pachną i długo utrzymują zapach. Sama na początku nie wiedziałam czy kupić te woski czy raczej nie, ale w końcu jak weszłam do sklepu  z tymi świeczkami to pachniało już od wejścia i od razu było widać że to nie jest po prostu jakaś zwykła świeczka. Do teraz jestem z tego zakupu bardzo zadowolona i jeśli świeczki będą się sprawdzać na pewno będę kupować dalsze zapachy. Może chcecie jakąś krótką recenzje tych czterech wosków.? 
xoxo, julia 
a wy posiadacie te świeczki. <3?


9 komentarzy:

  1. Nie posiadam tych świeczek, ale wieeeele o nich słyszałam. :3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Woski mi jakoś nie imponują

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Yankee Candle, nie Candel...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cool candles, I would really like to own thoese in my room, they look like they're great at creating a mood :)

    Hopeless✈Wanderer

    OdpowiedzUsuń
  6. interesujące swieczki ;)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym mieć takie świeczki X.X
    hello-dussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne te swieczki <3
    zapraszam do mnie http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham YC <3333

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥