4/30/2014

Powrót.

hej moi kochani. <3
Tu w Niemczech już od trzech dni chodzimy do szkoły, znów zaczęło się wczesne wstawanie i nauka, w następnym tygodniu piszemy sprawdzian z niemieckiego i angielskiego jestem już do nich przygotowana więc jest nadzieja że w tym tygodniu pojawi się jeszcze jeden post. Więc może opowiem wam co tam robiłam w tą przerwę świąteczną.
W pierwszy dzień jak już zajechałam do Polski to dzieci z mojej starej klasy nie mieli jeszcze tej przerwy w szkole i powiem szczerz że było troszkę nudno ponieważ nie było z kimś wyjść i siedziałam te dwa czy tam trzy dni sama w domu lub byłam w Galerii, święta spędziłam również miło ponieważ byłam u mojej babci rozmawialiśmy jedliśmy, a później pojechaliśmy do znajomych ogólnie miło spędziłam ten czas. Najgorsze jest w tym wszystkim to że utopiłam mój telefon i niestety już nie funkcjonuje i nie da się go naprawić, więc możecie mi tylko pogratulować. :( Pare dni w tygodniu spałam u ojej koleżanki lub ona u mnie,  trochę dni przed moim wyjazdem pojechałam z babcią do Łodzi, a później do galerii i tam planowałam się spotkać z Julką tak jak już mówiłam, i tak się też stało ale tylko na pięć minut ,ponieważ Julia szła na zdjęcia a ja musiałam już jechać do domu, szkoda że to spotkanie tak krótko trwało, ale i tak się cieszę że miałam ją okazje zobaczyć. <3 I chyba to wszystko z tego co chciałam wam powiedzieć w tym postu dzięki za przeczytanie i piszcie mi co byście chcieli zobaczyć w następnym poście. Kocham was mocno paaa.



A wy co robiliście w ferie, chcecie może jakiś konkurs.?

1 komentarz:

  1. Ja byłam u rodziny i przyjaciółki. Ogólnie większość czasu spędziłam na komputerze. Oczywiście że chciałabym konkurs ♥

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥