3/02/2014

Wolnee



Hej.
Dzisiaj już Niedziela, i jutro do szkoły. Ale my tu w Niemczech mamy wolne do środy ponieważ tu jest jakiś karnawał lub coś, i nie musimy iść do szkoły. Mega się cieszę ponieważ jak wy mieliście ferie zimowe to my w Niemczech normalnie chodziliśmy do szkoły i nie było ani jednego dnia wolnego od szkoły oprócz weekendu więc teraz będę korzystać jak mogę. Na pewno będę długo spać i wychodzić na dwór ponieważ jest bardzo ładna pogoda wręcz lato myślę że miło spędzę ten czas. Wczoraj ogólnie nie robiłam nic musiałam leżeć w łóżku po tym jak trafiłam do szpitala, nie za bardzo lubię tak tracić ten  wolny czas na siedzeniu pod kołdrą, ale jak muszę to muszę.. Ogólnie nie dzieje się u mnie nic ciekawego i nie wiem o czym pisać jeśli macie jakie kol wiek pomysły na posty to dajcie znać. Mam nadzieję że to popołudnie miło wam minie i do zobaczenia w następnym poście.. <3

Jak wam mija weekend.?? <3

4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia!
    Ślicznotkaa :)

    thecoolmint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę wolnego :)
    piękne zdjęcia :*

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. to zdjecie z truskawką jest mega słodkie. :3

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykorzystaj dobrze wolne dni, przede wszystkim odpocznij :D
    sweet-and-sour-bun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥