2/03/2014

mix pictures january

Hej. <3
Postanowiłam od teraz że będę robić na moim blogu taki mały mix zdjęć z kończącego się miesiąca . Mam nadzieję że takie szybkie  posty również będą wam się podobać, ponieważ nie zawsze mam czas się za bardzo rozpisywać. Zaczynajmy.!
 miś siostry* hahah dj* herbata z cytryną mniamm* sama nw co to. xD* rolki z siostrą* nowa świeczka z ikea* mój pies chce mnie ugryźć* Sesyjka* Nowy kocyk z Home&You* opakowanie od mamusi* Piękna torebka (haha)* nie ma to jak zdjęcie w lustrze* rano na przystanku* kąpiemy pieska* zdjęcie z lekcji* 2 nowe pyt na asku :o* babka prawie gotowa* AriZona mmmmmm* karaoke* szpital (nudno było)* Yyyy fajne oczy.?* czas wstawać* nie udany pomysł na posta* moje zdrowe odżywianie* ja 'no make-up'*

Jak wam minął ten miesiąc.?? <3

17 komentarzy:

  1. Ślicznaa jesteś!
    Fajnee zdjęcia!

    thecoolmint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mi minął w spokoju i cieple domowego ogniska. bo mrozy były straszne. Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o poklikanie w reklamówki. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix!

    olyy-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mix! Skąd wzięłaś AriZone ? :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny mix, masz slodziutkiego pieska ;3

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł z tymi miksami ! :):)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super mix :#słodki piesek!

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm, świetny mix!

    obserwuję, julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na notkę ;))

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetny blog, a Twoje posty są bardzo ciekawe ♥ z pewnością będę tu wpadać częściej :3
    Jeśli masz czas to skomentuj a jak Ci się spodoba to zaobserwuj, a ja na pewno się odwdzięczę :*
    http://the-olaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny mix! ;**

    Obserwuję ;)
    Pozdrawiam cieplutko.
    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy to pudelek?! *.* Ja kiedyś miałam identycznego, to przecudowne psiaki!
    http://lady-hard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny mix zdjęć, uwielbiam tak wspominać :)
    styczeń minął mi fajnie, zwłaszcza że miałam ferie ^^
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł na posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super mix! :) Herbatka jest najfajniejsza ♥
    U mnie też się niedawno taki pojawił (z instagrama) więc zapraszam!

    co-tylko-zechcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥