1/05/2014

New Year

Hej moje aniołki. <3
Już od wstępu chcę was przeprosić za taką mega dużą przerwę, ale niestety nie mam jak pisać postów ponieważ nie mam internetu u mnie w polsce w domu.
:( I to jest ten największy minus. Ale mniejsza z tym przejdźmy do posta.! <3

Boże Narodzenie.
Te święta byly naprawdę cudowne.! Spędziłam je miło z moją rodziną śpiewając kolędy, jedząc wigilijną kolację i oczywiście rozpakowywując tak długo wyczekiwane prezenty. Ogólnie to nie dostałam za wiele, ponieważ chciałam pieniądze  bo zbieram na lustrzanke, ale oczywiście do tego dostałam jeszcze parę drobiazgów. Bardzo się cieszę że mogłam spędzić te święta w gronie rodziny. <3

Sylwester.
Więc na sylwestrze byłam u mojej przyjaciółki julii. Robiliśmy wiele głupich rzeczy, tańczyłsmy, grałyśmy i ogólnie dobrze się bawiłyśmy. I najlepsze na koniec. ! No więc jeszcze rozmawiałam z Marika na skype. <3 jejciu jest ona taką wspaniałą dziewczyna. :'( Piękna, wysoka, szczupła, zabawna. Po prostu idealna. <3 Tak bardzo się cieszę że zaczęłyśmy ze sobą pisać. Dzięki niej całkiem się zmieniłam. Ona wiele dla mnie znaczy. Nie wiem co bym bez niej zrobiła. <3 Kc.!

Postanowienia.
Na ten rok postanowiłam że poprawie się trochę  w nauce, żeby te oceny były trochę lepsze niż są, chciałabym również trochę schudnąć, mówiąc trochę mam na myśli ok.10 kilo. Haha wiem że u mnie to raczej nie możliwe ponieważ jestem tak strasznie leniwa i nic mi się nie chcę ale bynajmniej mam takie postanowienie. :D

To już chyba wszystko co chciałam do was napisać i życzę wam miłego dnia do zobaczenia w następnym poście.! :*
A wy jak spędziliście sylwestra. ??

8 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcie :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizacji postanowień ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek <3
    Oby twoje postanowienia zostały zrealizowane :)


    http://thecoolmint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 kocham mocno i wchodz na fb.! :* hahah bo nudno bez ciebie. <3

      Usuń
  5. 10 kg? chyba oszalałaś ;o jeśli już to góra 5. wystarczy, że przestaniesz jeść słodycze i pić słodkie napoje, jeść częściej, ale mniejsze porcje i ćwiczyć na wf'ie i powinnaś bezproblemowo zrzucić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, 10 kg to zdecydowanie za dużo. Ale życzę Ci powodzenia <3

    http://sladkydelicjee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. http://karoolinablog.blogspot.com/    zapraszam:) +bardzo fajny post:)

    OdpowiedzUsuń

♥