12/16/2013

Weihnachtsmark.


Hej moje śnieżynki. <3
Dzisiejszy dzień już sie prawie kończy a ja sie biorę za pisanie posta ponieważ długo mnie tu nie było. Moja nie obecność nie jest spowodowana tak całkiem brakiem czasu ale bardziej tym ze nie ma mi kto robc zdjec i jest to dla mnie naprawdę nie za fajne ponieważ jak sobie sama jakies robię one przeważnie nie wychodzą i nic z tego. :( 
Ale cóż. 
Wczoraj po południu wybrałam sie z moja koleżanka na wlasnie ten weihnachtsmark  tego w Polsce nie ma wiec nie będziecie raczej wiedzieć co to jest. No wiec to jest taki jakby festyn który jest 2 lub 3 tygodnie przed świętami, i tam możesz sobie trochę pochodzić, coś zjeść lub napić sie coś słodkiego. Ja nie byłam tak szczerze tam za długo dlatego ze w mojej małej miejscowości nie był on taki duży, a nie chciało mi sie jechać do miasta ale ty tez bylo w miare fajnie. Wiec prezenty mam już zrobione a teraz czekam tylko na święta i śnieg bo u nas jeszcze jak narazie go nie ma, a co to za święta bez śniegu?? :( 
Ten weekend minął całkiem fajnie jeszcze tylko 4 dni i moje wymarzone ferie a pózniej Sylwester. Ja na sylwestra ide do koleżanki i pewnie będziemy tańczyć jeść j sie dobrze bawić.<3 
A wy macie jakies plany na sylwestra.?? 




3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że w końcu umieściłaś nowego posta :) bardzo fajne zdjęcia. w Niemczech fajne są te jarmarki świąteczne :) cudowne rzeczy można tam znaleźć :)
    pozostacsoba.blogspot.com
    (prosiłabym o kliknięcie w banery :) odwdzięczam się)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chjciałąbym być na takim festynie ;p

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥