10/30/2013

Hej moi kochani. :*
Dzisiejszy dzień był całkiem spoko, przyszłam ze szkoły zjadłam coś pouczyłam się do jutrzejszego sprawdzianu z matematyki, i pojechałam na moje zakupy Urodzinowe, co prawda urodziny mam dopiero 3 Listopada ale mama kazała mi samej sobie coś wybrać i to był idealny dzień właśnie na to. Na moje urodziny chciałam sobie kupić lokówkę ale później jak weszłam do Saturna i zobaczyłam tam tyle super rzeczy że naprawdę nie mogłam się zdecydować, naprawdę duży wybór tam mają. Poszłam po lokówkę a wyszłam z Karbownicą, z tego co pisało na opakowaniu to powinna być całkiem dobra, i Fale powinny wychodzić duże, ponieważ ja chciałam właśnie z taką większą płytą żeby nie były za małe ani za duże, dla mnie są w sam raz. I jeśli już byłam w Galerii to oczywiście nie mogłam się powstrzymać żeby wejść do innych sklepów. Więc weszłam do New Yorkera i do H&M, i jak zwykle musiałam sobie coś kupić i tym razem były to spodnie i bluzka, jestem bardzo zadowolona z dzisiejszych zakupów, i już nie mogę doczekać się następnych.. <3

A wam jak minęła środa.? <3

5 komentarzy:

  1. Spodnie - świety kolor;)
    Ogólnie to nie przepadam za falowanymi włosami ;)
    pozdrawiam

    mojakolorowacodziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Środa minęła bardzo szybko, aczkolwiek w miłym towarzystwie ;)
    Świetne rzeczy!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy!; )
    obserwujemy?

    Mam do Ciebie prośbę, mogłabyś kliknąć na moim blogu widget VINTED? Będę bardzo wdzięczna:*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna lokówka, uwielbiam fale:) ja używam do kręcenia prostownicy..:)dodaję do obserwowanych, jeśli chcesz również mnie zaobserwuj..:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. *.*
    Zapraszam do mnie , do wzięcia udziału w rozdaniu z ciekawymi nagrodami!
    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥